toppbilde
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Ville bare fortelle dere

Post Reply Post Reply
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Milla View Drop Down
Newbie
Newbie

Online Status: Offline
  Quote Milla Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ville bare fortelle dere
    Posted: 05 Januar 2011 at 23:01
at jeg nå har begynt å lese Koranen,og også endel anen litteratur om IslamSmile
Føler meg nærmere og nærmere en konvertering nå,men har tenkt litt på at jeg har veldig lyst til å begynne å lære meg å be,iallefall en bønn om dagen,for jeg tenker meg at jeg da vil føle meg enda nærmere Allah,og at han skal hjelpe meg videre på vei......

Hva mener dere?
Kan jeg bare be en bønn om dagen foreløpig?
Back to Top
Linda View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Reformatrix

Quote Linda Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januar 2011 at 23:27
Salaam.

Alt er bedre enn ingenting, det tar litt tid å komme inn i tidebønnene og det er kanskje lurt å starte litt rolig enn å satse på å be alle 5 med engang og falle helt ifra.

Jeg tror at når du først lærer å be og føler du har taket på både resitasjonen og bevegelsene så vil du automatisk ønske å be de resterende 4 obligatoriske bønnene også.

Lykke til, kontakt gjerne en søster der du bor hvis du trenger veiledning. Bor du i Oslo-området kan jeg hjelpe til å formidle kontakt.

Smile
Fanatics Fight Better
Back to Top
Al ayobi View Drop Down
Newbie
Newbie

Quote Al ayobi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januar 2011 at 15:34
salam alaikum

bare å starte..  lykke tilSmile
Back to Top
Aamine View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Aamine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januar 2011 at 19:22
Salam alaikom søster! Så bra, alhamdolliah. Da får du et velsignet liv som muslim, og sist men ikke minst, insallah evig liv i paradis!
2,208 jordelivet synes herlig for den vantro, og de gjør narr av troende. Men de som frykter Allah er ovenpå på oppstandelsens dag. Allah gir sine gaver til hvem han vil, uten å holde regnskap.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.06
Copyright ©2001-2007 Web Wiz

This page was generated in 0,047 seconds.

Copyright © Islam.no
All rights reserved
Alle henvendelser:
post@islam.no
Den Islamske Informasjonsforeningen
Postboks 4637 Sofienberg
0506 Oslo
Hvem er vi?
Om islam.no
Developed by:
Active interface
Design by: