| Author |
Topic Search Topic Options
|
larsnr
Groupie
Online Status: Offline
|
Quote Reply
Topic: Hvordan sletter jeg meg fra forumet Posted: 03 Juli 2010 at 01:08 |
Jeg må først få takke for muligheten til å være her inne. Men etter å ha vært her en liten stund ser jeg at forumet nok ikke er noe for meg. Det er mange flotte innlegg her og spennende tråder men jeg føler det mangler den takhøyden for debatt og dialog som gjør slike forum spennende i møte mellom kulturer.
Jeg fant ikke noen knapp under Member Control Panel som gav meg valget om å slette profilen min. Hvis det ikke finnes, slik at jeg ikke kan gjøre det selv, ber jeg om at administrator sletter meg fra dette forumet.
Dere får ha lykke til videre alle sammen.
Med vennlig hilsen Lars(nr)
|
|
"Those who criticize the faith of another do not understand the meaning of religion" Hazrat Inayat Khan
|
 |
Taha
Moderator Group
Abu Ahmad
Online Status: Online
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 01:18 |
Det enkleste er å la være å slå opp denne webside. Vi kan gjøre din konto inaktiv. Da kan du ikke skriv mer på forumet.
|
 |
maroc72
Moderator Group
Chief Whip
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 01:19 |
Det finnes ingen grei måte å slette folk som medlemmer (bare person med adgang til databasen kan gjøre det, og det er en del jobb, og gjøres normalt ikke). Det vanlige er at folk bare slutter å skrive her.
Hvis det er veldig viktig å bli slettet kan du sende PM til administrator (Basim), men han er på ferie hele juli, så ikke vent svar med det første.
|
|
"maroc72 har jo nettopp sagt at det er slik, og da kan du ikke bare være uenig ..." (visdomsord fra Ninjasoppen)
|
 |
larsnr
Groupie
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 01:27 |
|
Takk for svar, jeg får ta det opp med administrator. Det er liten vits i at min profil står innaktiv når jeg ikke lenger er her. Jeg er vel litt for godt vant, andre forum har en knapp for å slette profiler slik at de innleggene som alt er skrevet blir stående (så tråder ikke blir "ødelagt") men profilen settes opp som slettet bruker. Men som dere sier det er opp til administrator å finne den løsningen.
|
|
"Those who criticize the faith of another do not understand the meaning of religion" Hazrat Inayat Khan
|
 |
Taha
Moderator Group
Abu Ahmad
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 01:29 |
Så du er her en måned til?
|
 |
larsnr
Groupie
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 01:39 |
Originally posted by Taha
Så du er her en måned til? |
Profilen min vil nok være det ja  Jeg kommer nok også til å lese det som skrives her inne i ny og ne, selv etter at min profil slettes, men noen flere bidrag fra min side blir det nok ikke.
Hilsen Lars
|
|
|
 |
Taha
Moderator Group
Abu Ahmad
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 01:41 |
|
Peace be upon you, Lars.
|
 |
Slabbedask
Senior Member
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 17:23 |
Originally posted by larsnr
Jeg fant ikke noen knapp under Member Control Panel som gav meg valget om å slette profilen min. |
Du bare legger deg skikkelig ut med Maroc så blir både du og profilen din slettet i ekspressfart.
|
|
Poor man wanna be rich
Rich man wanna be king
And a king ain't satisfied 'till he rules everything
|
 |
maroc72
Moderator Group
Chief Whip
|
Quote Reply
Posted: 03 Juli 2010 at 17:26 |
Originally posted by Slabbedask
Originally posted by larsnr
Jeg fant ikke noen knapp under Member Control Panel som gav meg valget om å slette profilen min. |
Du bare legger deg skikkelig ut med Maroc så blir både du og profilen din slettet i ekspressfart. 
|
Jeg velger alltid minste motstands vei. Minste motstand er inaktivering. 
Forøvrig har jeg en mistanke om at jeg er eksponenten for den manglende takhøyden som beklages. 
|
|
"maroc72 har jo nettopp sagt at det er slik, og da kan du ikke bare være uenig ..." (visdomsord fra Ninjasoppen)
|
 |