nå er jeg tilbake fra marokko med vell overstått bryllup, 27 juli var min store dag. å komme hjem igjen til regn var ikke så koselig men må tilbake til hverdagen igjen. trist å reise fra mannen min, men venter og håper på at han får komme snart.
jeg har endelig fått tid for samtale med politiet og håper det vil gå greit. herregud så mye greier de skal ha
vi søkte i november 2009, så det har tatt nesten ti månder før jeg ble kalt inn på intervju her. er litt nervøs men har ikke noe å være redd for så jeg tror det går bra
vi søkte i november 2009, så det har tatt nesten ti månder før jeg ble kalt inn på intervju her. er litt nervøs men har ikke noe å være redd for så jeg tror det går bra
Var samme for meg. Nesten 10 mnd før inkalling til intervju.. Det skal nok gå bra skal du se =)
endelig har jeg hatt intervjuet hos politiet i dag, det gikk veldig bra og ikke så skummelt som jeg trodde det sulle være. så nå er det bare å vente på vedtaket og håpe det er positivt inchallah
Gratulerer med overstått intervju. Og nei, inervjuet er ikke noe å grue seg til. Lykke til! Venter selv. Søkte nov.09, og får ikke svar før tidligst slutten av januar sier de hos Udi.
vi søkte 27 november så da regner jeg med at vi heller ikke hører noe før da. jeg må si jeg gruet meg for jeg har hørt om flere som har vært gjennom det og de sa det var forferdelig. men hun dama var så hyggelig
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum