Tilbake til islam.no
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

"familiegjenforening" Hvor lenge har dere ventet?

Post Reply Post Reply Page  <1 789
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Taha View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Abu Ahmad

Online Status: Offline
  Quote Taha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 August 2010 at 18:51
Originally posted by marocgirl27

heisann
nå er jeg tilbake fra marokko med vell overstått bryllup, 27 juli var min store dagEmbarrassed. å komme hjem igjen til regn var ikke så koselig men må tilbake til hverdagen igjen. trist å reise fra mannen min, men venter og håper på at han får komme snart.
jeg har endelig fått tid for samtale med politiet og håper det vil gå greit. herregud så mye greier de skal ha

Gratulerer så mye.
Back to Top
Ginan_m View Drop Down
Newbie
Newbie

Quote Ginan_m Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 August 2010 at 19:11
Hei Søster og gratulerer med bryllupet ?

Hvor lenge måtte du vente før du fikk time til intervju hos politiet ?Når har dere levert søknaden deres

:-) :-)
Back to Top
aicha View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote aicha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 August 2010 at 19:35
mabrok ,og lykke til med fremtiden. ikke gi opp selv om udi gjør det hardt å vente. vi er endelig ferdige etter 20 mnd og en uke
Back to Top
marocgirl27 View Drop Down
Groupie
Groupie

Quote marocgirl27 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 August 2010 at 21:43
vi søkte i november 2009, så det har tatt nesten ti månder før jeg ble kalt inn på intervju her. er litt nervøs men har ikke noe å være redd for så jeg tror det går bra
Back to Top
clazica View Drop Down
Newbie
Newbie

Quote clazica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 August 2010 at 02:23
Originally posted by marocgirl27

vi søkte i november 2009, så det har tatt nesten ti månder før jeg ble kalt inn på intervju her. er litt nervøs men har ikke noe å være redd for så jeg tror det går bra
Var samme for meg. Nesten 10 mnd før inkalling til intervju.. Det skal nok gå bra skal du se =)
:D =)
Back to Top
Al ayobi View Drop Down
Newbie
Newbie

Quote Al ayobi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 August 2010 at 13:01

salam alaikum

vil gjerne spørre om hva slags papirer og sånt som må leveres til ambassaden når en vil søke fami.gjenf.  i utlandet ?? 

Back to Top
Groupie
Groupie

Quote marocgirl27 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 August 2010 at 21:35
det kommer ann på hvilket land du søker i. i marokko så kan du sjekke på nettsiden dems  www.norvege.ma  der står alle papirer som må leveres inn
Back to Top
Groupie
Groupie

Quote marocgirl27 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Yesterday at 18:52
endelig har jeg hatt intervjuet hos politiet i dag, det gikk veldig bra og ikke så skummelt som jeg trodde det sulle være. så nå er det bare å vente på vedtaket og håpe det er positivt inchallah
Back to Top
MariaWithBaby View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote MariaWithBaby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Yesterday at 19:59
Gratulerer med overstått intervju. Og nei, inervjuet er ikke noe å grue seg til. Lykke til!
Venter selv. Søkte nov.09, og får ikke svar før tidligst slutten av januar sier de hos Udi.
Back to Top
Groupie
Groupie

Quote marocgirl27 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Yesterday at 22:10
vi søkte 27 november så da regner jeg med at vi heller ikke hører noe før da. jeg må si jeg gruet meg for jeg har hørt om flere som har vært gjennom det og de sa det var forferdelig. men hun dama var så hyggelig
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 789

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.06
Copyright ©2001-2007 Web Wiz

This page was generated in 0.063 seconds.

Copyright © Islam.no
All rights reserved
Alle henvendelser:
post@islam.no
Den Islamske Informasjonsforeningen
Postboks 4637 Sofienberg
0506 Oslo
Hvem er vi?
Om islam.no
Developed by:
Active interface
Design by: