toppbilde
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

100 nordmenn ble muslimer i år

Post Reply Post Reply
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Stoltmuslim View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Online Status: Offline
  Quote Stoltmuslim Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 100 nordmenn ble muslimer i år
    Posted: 23 Desember 2009 at 22:48
MashAllah subhanAllah.

Back to Top
Linda View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Reformatrix

Quote Linda Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Desember 2009 at 23:21

Masha'Allah! Veldig glad på deres vegne.

Insha'Allah vil flere finne veien til islam i tiden fremover.
Fanatics Fight Better
Back to Top
Wedira View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Wedira Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Desember 2009 at 23:37
Allahu Akbar! Fantastisk å høre:)

Fikk ikke sett videon, pcen min mangler silverlight Confused hehe..
Do not let their speech grieve you. For all glory is Allah's. He hears all and knows all.

- Quran, Yunus, Surah 10:65
Back to Top
Farsi0077 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Farsi0077 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Desember 2009 at 00:14
WOW, tar en stund før en skal konvertere til katolisismen..
Back to Top
Enigma View Drop Down
Groupie
Groupie

Quote Enigma Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2010 at 21:18
Originally posted by Stoltmuslim

MashAllah subhanAllah.

MashAllah, er det noen kjendiser blandt dem?
Back to Top
Slabbedask View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Slabbedask Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2010 at 23:59
Originally posted by Enigma

MashAllah subhanAllah.

MashAllah, er det noen kjendiser blandt dem?

Ja, Titten Tei.

Han har nå tatt navnet Konvertitten Tei.

God is a concept by which we measure our pain.

- John Lennon -
Back to Top
Haneefah View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Sr. Ass. Mullah Chaw Shin

Quote Haneefah Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2010 at 00:28

Åhhh.. skulle vært Konver Titten, så hadde det vært morsomt og..Disapprove

Nomatter how many palaces you built in our mountains... Kurdistan is not yours!
Back to Top
no_compromise View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote no_compromise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2010 at 17:29
tror nok "mørketallene" er mye, mye høyere, det er så mange som ikke tør si det offentlig pga familie, jobb, venner og andre årsaker.. regner med at du lett kan gange tallet med 4, 5 eller kanskje mer. bare jeg må minst ha bevitnet over 20 på et år, og jeg drar ikke på disse arrangementene hvor mange konverterer...
K.3:85 "Hvis noen ønsker annet enn islam som religion, vil dette ikke godtas fra ham, og i det hinsidige liv vil han være blant taperne.".
Back to Top
anónimo View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote anónimo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2010 at 19:18
Originally posted by no_compromise

tror nok "mørketallene" er mye, mye høyere, det er så mange som ikke tør si det offentlig pga familie, jobb, venner og andre årsaker.. regner med at du lett kan gange tallet med 4, 5 eller kanskje mer. bare jeg må minst ha bevitnet over 20 på et år, og jeg drar ikke på disse arrangementene hvor mange konverterer...

Jeg hater å innrømme det, men jeg tror mørketallene er mye mye MYE høyere den andre siden...

Edited by anónimo - 29 Juli 2010 at 22:20
Do not look down upon any Muslim, for even the most inferior believer is great in the eyes of God. (Abu Bakr ra.)
Back to Top
Senior Member
Senior Member

Quote no_compromise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 00:16
hvilken side da, frafall fra islam? tull og tøys, ingen religion som øker i antall like kraftig som islam i følge all statestikk
K.3:85 "Hvis noen ønsker annet enn islam som religion, vil dette ikke godtas fra ham, og i det hinsidige liv vil han være blant taperne.".
Back to Top
Hild View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Hild Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 00:18

Mørketallene blir ikke publisert i noen statistikk, det er derfor de kalles mørketall ....
Betre bør
du ber kje i bakken
enn mannevit mykje
Back to Top
Senior Member
Senior Member

Quote no_compromise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 00:21
men logikken overskrider vel både mørketall og statestikker, det ville vært lavere vekst hvis det faktisk var høyere antall frafallne enn reverterte?
Back to Top
Hild View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Hild Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 00:42

Logikken sier meg at dette vet vi lite om. Det kan være et utall grunner til at mennesker ikke velger å flagge sin tro/ikke-tro.
Betre bør
du ber kje i bakken
enn mannevit mykje
Back to Top
Julia_ View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Julia_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 13:16

MashAllah subhanAllah.

Trist, men det er jo ikke akkurat et stort tall. Det triste er at folk konverterer etter å ha hørt på folk som Yusuf Estes. Det får meg til å tro at man ikke ser forbi den overfladiske sjarme og svadaen til det Estes faktisk sier.

Edited by Julia_ - 30 Juli 2010 at 13:17
Där finns det riken som ingen av oss tar ifrån dem.
Alla är barn, och dom tillhör det gåtfulla folket.
Back to Top
Fatima-Zahrae View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Fatima-Zahrae Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 14:00
Originally posted by Julia_

MashAllah subhanAllah.

Trist, men det er jo ikke akkurat et stort tall. Det triste er at folk konverterer etter å ha hørt på folk som Yusuf Estes. Det får meg til å tro at man ikke ser forbi den overfladiske sjarme og svadaen til det Estes faktisk sier.

Akkurat dét finnes det ikke noe statistikk over. Men det må sies at statistikk er bare en veldig oversiktlig måte å telle på. Ellers skal det ikke så mye til for å få statistikk til å høres ut som om man kom fram til det man var ute etter til å begynne med.
"Så vis vakkert tålmod" (70:5)

Om du er klar over din ydmykhet, er du arrogant - Ibn Ata'illah

Back to Top
Aamine View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Aamine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2010 at 21:42

Alhamdolillah! Jeg har blitt muslim, men det står ikke registrert noe sted! så tror nok det er mange flere enn 100 ja . Med meg er det hvertfall 101 alhamdolillah:)  Og Julia, hva er galt med Yusuf Estes?

Back to Top
økohijabi View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote økohijabi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 August 2010 at 03:39
Originally posted by no_compromise

men logikken overskrider vel både mørketall og statestikker, det ville vært lavere vekst hvis det faktisk var høyere antall frafallne enn reverterte?

Jeg har ikke tall på hvor mange eks-muslimer jeg kjenner =(
Back to Top
Julia_ View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Julia_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 August 2010 at 10:15
Originally posted by Aamine

Alhamdolillah! Jeg har blitt muslim, men det står ikke registrert noe sted! så tror nok det er mange flere enn 100 ja . Med meg er det hvertfall 101 alhamdolillah:)  Og Julia, hva er galt med Yusuf Estes?

At han preker at kvinnen skal være i hjemmet og latterliggjør menn som skifter bleier...og han gjør det selvfølgelig med sjarm og smil......Dead
Där finns det riken som ingen av oss tar ifrån dem.
Alla är barn, och dom tillhör det gåtfulla folket.
Back to Top
penn View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Back to reality

Quote penn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 August 2010 at 16:04
Originally posted by Julia_

MashAllah subhanAllah.

Saa fint og hyggelig du snakker nedlatende om folk som reverterer. Det er det som er trist. Angaaende dem, er jeg sikker paa at de har det mye bedre enn naar de har vaert ikke-troende.

Why should Allah chastise you if you are grateful and believe? And Allah is the Multiplier of rewards, Knowing (Qur'an 4:147)
Back to Top
Shanklys_disciple View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Quote Shanklys_disciple Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 August 2010 at 19:50
Julia bare tar igjen for at dere prater nedlatende om folk som forlater Islam. Ta den, liksom.
Look, I didn’t mean to shoot innocent camels, alright. I’m sure I shot people.
- Lance Cpl. Harold James Trombley
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.06
Copyright ©2001-2007 Web Wiz

This page was generated in 0,172 seconds.

Copyright © Islam.no
All rights reserved
Alle henvendelser:
post@islam.no
Den Islamske Informasjonsforeningen
Postboks 4637 Sofienberg
0506 Oslo
Hvem er vi?
Om islam.no
Developed by:
Active interface
Design by: