Tilbake til islam.no
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Topic ClosedMasteroppgave om konvertitter

Post Reply Post Reply
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
frodekin View Drop Down
Newbie
Newbie

Online Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: Masteroppgave om konvertitter
    Posted: 21 Oktober 2009 at 11:18
Hei!

Jeg skriver masteroppgave ved Det teologiske Menighetsfakultet i Oslo om unge norske menn (ca 18-30 år) som har konvertert til islam.  I den forbindelse trenger jeg informanter som er villig til å la seg intervjue om konversjonen, og konversjonens og religionens betydning for livet videre. Dersom du enten skulle kjenne noen som kan tenke seg å bli intervjuet, eller du selv er konvertitt og kan tenke deg å bli intervjuet - ta gjerne uforpliktende kontakt på fkinserd@stud.mf.no, så vil jeg kunne gi mer detaljert informasjon.

Til et slikt prosjekt som dette hører det strenge krav om personvern, og prosjektet er derfor godkjent av Norsk Samfunnsvitenskapelig Datatjeneste (se nsd.no). Potensielle informanter vil derfor motta et informasjonsbrev der jeg gir informasjon om hvordan personvern ivaretas, og prosjektets form og innhold. Alle intervjuer blir tatt opp på lydbånd, og senere transkribert (overført til skriftlig form) for så å kodes i forhold til analyse og teorier som jeg skal bruke. Alle informanter vil bli anonymisert på alle gjenkjennelige punkter i oppgaven, og jeg er forpliktet til å slette lydbåndopptak og transkripsjoner innen prosjektet avsluttes i mai 2010.   
Back to Top
frodekin View Drop Down
Newbie
Newbie

Online Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 at 10:19
Jeg søker fortsatt etter konvertitter som kan stille opp til intervju! 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.06
Copyright ©2001-2007 Web Wiz

This page was generated in 0.063 seconds.

Copyright © Islam.no
All rights reserved
Alle henvendelser:
post@islam.no
Den Islamske Informasjonsforeningen
Postboks 4637 Sofienberg
0506 Oslo
Hvem er vi?
Om islam.no
Developed by:
Active interface
Design by: